جنگ رتبه الکسا در استارتاپ‌های ایرانی

آیا متوجه هستید که چقدر در ایران الکسا پرست شده‌ایم؟ گویی پشت پرده‌ی تمام رقابت‌های تجاری آنلاین، همه فقط یک معیار دارند و آن هم رتبه‌ی الکساست. متاسفانه این علاقه به چک کردن و بالا بودن رتبه الکسا در کلان‌ترین سطوح تجارت‌های آنلاین کشور نیز دیده می…

استارتاپ‌ها چگونه می‌توانند از داده‌ها برای رشد هوشمندانه‌تر استفاده کنند

سرمایه‌گذاری در تکنولوژی همچون قبل نیست - حتی در مقایسه با شش ماه پیش. در حال حاضرسرمایه‌گذاران ابعاد بیشتری از متغیرها را در معاملات مورد بررسی قرار می‌دهند. بسیاری از افراد از کمرنگ شدن نقش سرویس‌هایی چون اسنپ چت (Snapchat)، اوبر (Uber) و مج…

تفاوت بین محتوا و بازاریابی محتوا، در مقصد آن‌هاست

چه تفاوتی بین محتوا و بازاریابی محتوا وجود دارد؟ تفاوت عمده در هدف و مقصد این دو است، که موجب می‌شود مخاطب متفاوتی را جذب کنند. هر شخصی می‌تواند اقدام به تولید محتوا کند؛ محتوای مربوط به توضیحات محصول در یک فروشگاه اینترنتی، محتوای تیم فروش، م…

ایجاد محتوای خوب بهترین استراتژی در کسب و کار است

از آنجا که گوگل کاربر محور است، هیچ حدس و پیش‌بینی در مورد آینده‌ی محتوای وب وجود ندارد. حرف اول و آخر را در این مورد کاربران می‌زنند. صاحبان کسب و کار بسیار مشتاق‌اند تا محتوای خوبی برای وب‌سایت خود تهیه کنند؛ چراکه یک سایت ویترین یک فروشگاه است. خوشبختا…

7 حقیقت در مورد بازاریابی محتوا که علاقه‌ای به شنیدن‌شان ندارید

ممکن است تاکنون مطالب زیادی در مورد تولید محتوا شنیده باشید، حرف‌های زیادی در این‌باره گفته شده اما متاسفانه این موضوع کمی پیچیده‌تر از آنچه به نظر می‌رسد، است. بهتر است این موضوع را با دقت بیشتری موشکافی کنیم. شکی نیست که بازاریابی محتوا می‌…

3 عادت که باید برای رسیدن به موفقیت کنار بگذارید

این طبیعت انسان است که وقتی به موفقیت مدنظر خود نمی‌رسد، تقصیر را گردن چیزی یا کسی بندازد:   فرصت خوبی نبود. زمان مناسبی نبود. کسی یا چیزی سد راهم شد. روز بدشانسی من بود.   اغلب اوقات ما جلوی موفقیت خود را می‌گیریم. این به…

قدرت محتوا: دیجی‌کالا vs بامیلو (مقایسه‌ی جامع و تحلیلی)

"محتوا پادشاه است". این جمله را شاید بارها شنیده باشید. اما در این مطلب می‌خواهیم عمق قدرت این پادشاهی را با تحلیل فنی و دقیق دو فروشگاه اینترنتی بزرگ کشور بررسی کنیم.   فروشگاه دیجی‌کالا توسط برادران حمیدی بنیان‌گذاری شد و با این تفک…

چرا کسب و کار شما باید تولید محتوا را برون‌سپاری کند؟

تولید محتوا کار ساده‌ای نیست. مدیران ارشد بازاریابی و کسب و کارهای بسیاری تلاش می‌کنند با تولید محتوای با کیفیت بصورت پایدار، مخاطب هدف خود را درگیر کرده و به اهداف سازمانی‌شان دست پیدا کنند. اما دست و پنجه نرم کردن با محتوا نباید تیم شما را…
,

پول نگیرید و ضرر کنید تا در درازمدت پیروز میدان باشید

اگر شما یک تعمیرکار لپ‌تاپ باشید و به شما بگویم که ویدیوهای آموزشی رایگان در مورد نحوه‌ی تعمیر قطعات لپ‌تاپ تولید کنید، ممکن است بگویید با این کار به کسب و کار خودم ضربه می‌زنم. احتمالا با خود می‌گویید: "چگونه آموزش رایگان به مشتریانم برای حل مشکلات…

چگونه در وردپرس ارسال مطلب را زمان‌بندی کنیم؟

وردپرس یک ویژگی خیلی کاربردی دارد که بدون نیاز به نصب افزونه (پلاگین) به شما اجازه می‌دهد ارسال یک پست را در آینده زمان‌بندی کنید. این یک ویژگی مفید است که بسیاری از تازه‌واردان به دنیای وردپرس از آن بی‌خبر هستند. این مطلب به شما روش تنظیم زم…

چرا باید گرسنه بمانید

فرق بین بردن و باختن در اینست که شما چقدر مشتاق هستید. و خواستن چیزی به مقدار زیاد به این معنی نیست که بصورت خودکار از پس بازی بر خواهید آمد. اگر خلاق هستید، اگر صاحب کسب و کار هستید، اگر میخواهید وارد گود شوید و تقدیرتان این باشد که چندین را…

25 نکته‌ی بازاریابی محتوا که باید بدانید

بازاریابی محتوا تبدیل به قسمت بزرگی از فرآیند درگیر کردن مصرف کننده و جلب توجه مخاطب مناسب در دنیای آنلاین شده است. این یعنی شرکتهای بسیاری در حال پیاده‌سازی آن هستند و پیدا شدن در دریایی از صوت، ویدیو، تصویر، سند، بلاگ و ... هر روز سخت‌تر می‌شود. …

می‌توانید در هر کاری بهترین شوید. دست از همه‌کاره بودن بردارید

میلیون‌ها انسان در حال زندگی با انجام کاری که از آن متنفرند، هستند. فقط برای اینکه زندگی را بگذرانند. مجبور نیستید چنین باشید. زندگی شما مخلوطی از این است که چطور وقت خود را می‌گذرانید، پس بهتر است آن را روی چیزی متمرکز کنید که برایتان مهم‌تر است…

فین‌تِک چیست؟

فین تک ترکیبی از دو کلمه‌ی Financial و Technology یعنی "امور مالی" و "تکنولوژی" می‌باشد. اما یک شرکت فین‌تک چیست؟ در اینجا توضیحی در این‌باره را مطالعه فرمایید: صنعت خدمات مالی و سرمایه‌گذاری از لحاظ حجم داده هایی که در عملیات روزمره تولی…

7 سوال رایج صاحبان کسب و کار در مورد سئو و جواب آنها

از شبکه های اجتماعی و فضاهای ذخیره سازی ابری تا وب سایتهای ریسپانسیو (سازگار با ابزارهای قابل حمل) و اپلیکیشن‌های هایبرید، حجم زیادی از اصطلاحات فنی و حرفه‌ای وجود دارند، مخصوصا در دنیای محتوای آنلاین. یکی از کلماتی که متخصصان تبلیغات و…

بازاریابی محتوا چیست؟

محتوای مفید باید در هسته‌ی فعالیت‌های بازاریابی شما باشد مصرف کنندگان، دنیای سنتی بازاریابی را به انتهای خط رسانده‌اند. آنها از دستگاههای DVR برای ندیدن تبلیغات تلویزیونی استفاده می‌کنند، اغلب از تبلیغات مجله‌ای چشم‌پوشی میکنند، و حالا آنقدر در گشت و گذار…

10 اشتباه رایج استارتاپ‌ها هنگام استخدام

1- پرسیدن سوالهایی که با عملکرد واقعی آن شغل ارتباط چندانی ندارند. مانند: "چند عدد توپ گلف در یک سرویس مدرسه جا می‌شوند؟" یا "آیا والدین شما تابحال کسب و کاری راه انداخته‌اند؟" 2- هماهنگ نبودن تیم پرسش کننده در مورد موضوع سوالاتی که قرار …

چگونه یک کسب و کار اینترنتی (استارتاپ) راه بیاندازیم؟

این مطلب برای کسانی است که در ابتدای راه هستند و نمی‌دانند از کجا باید شروع کرد. برگرفته از مقاله‌ی Paul Graham یکی از اولین کسانی که روی مفاهیم کسب و کار اینترنتی کار کرد: در آینده زندگی کنید. اکثر ما در گذشته و حال زندگی میکنیم. همیشه تحلیل …

3 نقص بزرگ در مفهوم "گوگلی شدن"

مدتهاست گوگل بیش از یک موتور جستجو شده است. یک برند برای بخاطر سپردن، یک سمبل برای در نظر گرفتن، یک نمونه برای دنبال کردن، یک سیستم مجازی با ساختار فوق العاده، مفهومی از یک فرهنگ شرکتی، و البته به دلیلی به این شکل می‌ماند. علیرغم تمام تغییرات …

لحظه‌ی مگنولیا

حقیقت این است که معمولا ما آنچه را به دنبالش هستیم، از قبل داریم. وقتی 32 ساله بودم، از همسرم جدا شدم. بعدا در همان سال، با شخص دیگری نامزد کردم و آن هم به سرانجام نرسید. اگر تابحال متارکه نکرده‌اید، جدا شدن از نامزد بعدی بدترین چیزی‌…

راز برگزاری جلسات کاری به پربارترین شکل ممکن

اگر هر کسی از این ترفند استفاده کند، جلسات کمتری برگزار کرده و کمتر از قبل وقت خود را هدر خواهد داد. اولین چیزی که همیشه قبل از هر جلسه انجام میدهم، محاسبه‌ی هزینه‌ی آن جلسه است. اگر جلسه یک ساعته است، حقوق یک ساعت تمام کسانی که قرار است شر…

چرا باید افرادی را استخدام کنید که با آنها هم‌عقیده نیستید؟

شاید غیرمعمول بنظر برسد اما شما باید دنبال کارمندانی باشید که شما را به چالش می‌کشند. در شرکت بیمه Marsh & McLennan افراد محافظه کار بسیاری وجود دارند -- بهر حال یک شرکت بیمه است. اما در عین حال چیزی عجیب در این شرکت میبینید. مدیر عامل آن …

برای پیشرفت بازاریابی محتوای کسب و کار خود، چه چیزهایی باید بدانید

آیا باید استراتژی بازاریابی کسب و کار شما شامل بازاریابی محتوا هم باشد؟ همانطور که انتظار دارید، بستگی به چیزهای مختلفی دارد. اما این را بدانید که اگر بازاریابی محتوا نمیکنید، عضوی از یک اجتماع کوچک اقلیت هستید. طبق آمار موسسه‌ی بازاریابی محت…

اینستاگرام به 3 روش در حال متحول کردن کسب و کار رستوران‌هاست

هنوز هم وقتی وارد یک رستوران می‌شویم، انتظار داریم شخصی با خودکار و کاغذ حاضر شود و سفارش ما را یادداشت کند. رستوران ها قرنها بدون حضور پیشرفتهای تکنولوژی بخوبی کار کرده اند. اما اخیرا کل صنعت مهمان نوازی شروع به در آغوش کشیدن تکنولوژی به شیوه‌…

آیا باید محصول یا خدمات خود را بصورت رایگان عرضه کنید؟

آیا لازم است برای جذب مشتری، محصولات یا خدمات خود را بصورت مجانی ارائه کنید؟ آیا در بازار خرده فروشی، فروش نرم افزار یا حتی زمانی که یک سرویس را میفروشید، چنین چیزی جواب می‌دهد؟ جواب به اندازه ای که هر کسب و کار شرایط خاص خودش را دارد، برای…

10 نکته برای خلق عکسهایی جذاب تر

1- قانون "بخش بندی عکس" را رعایت کنید اگر بخشهای مورد توجه در وسط عکس نباشند، زیباتر خواهند بود. ما بصورت ناخودآگاه علاقه داریم فاکتورهای جالب را در وسط عکس قرار دهیم در صورتیکه اگر این کار را نکنیم عکس بهتری خواهیم داشت. تنها استثنا در این زمین…

احساس بی انگیزگی می‌کنید؟ کاری را که قبلا جواب داده بیشتر انجام دهید

سال 2004 در 9 بیمارستان ایالت میشیگان آمریکا، پزشکان شروع به اجرای یک روش جدید در بخش ICU کردند. در عرض یک شبانه روز، متخصصین پزشکی از موفقیت این روش حیرت زده شدند. سه ماه پس از شروع، نرخ آلودگی در بیماران ICU به میزان 66 درصد توسط این روش کاه…

ممنون بابت به اشتراک گذاری (همه چیز زندگیتون)

وقتی یک لحظه فکر می‌کنید، می‌بینید بصورت روزانه در حال پخش کردن حجم زیادی اطلاعات در مورد خودمان هستیم. اکثر ما احتمالا وقت زیادی برای اینکه به این مسئله فکر کنیم اختصاص نمیدهیم و طبق یک اعتماد (یا جهل خودخواسته) به اینکه این اطلاعات چه قدرتی به…
انگیزشی ترین جمله، تنها ۳ کلمه است

انگیزشی ترین جمله، تنها 3 کلمه است

انگیزشی‌ترین نقل قولی که تابحال شنیدم فقط از 3 کلمه ساخته شده است: تو خواهی مرد! قصد ترساندن شما را ندارم – فقط سعی میکنم واقع بین باشم. شما فقط یکبار زندگی میکنید و یکبار فرصت شاد کردن خودتان را دارید. بجای نشستن و شکایت از اینکه نمیتوانید چی…
کارآفرینی

نگویید "من یک کارآفرین هستم"

بعد از ترک شغل تمام وقتم به مدت 15 سال نخوابیدم تا تجارت خودم را شروع کنم، تجارتی که 18 ماه از شروع آن میگذشت. تمام روز رو در شغل تمام وقتم کار میکردم و تمام شب در شرکت خودم، بهمراه تقریبا 12 کارمندم. برای 12 سال دست از داشتن دوست و رفیق ب…

محتوای خوب | Good Content

ارائه دهنده خدمات بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)، بازاریابی محتوا و تولید محتوا (Content Marketing, Content Writing) و بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) به کسب و کارها و مستقر در کشور ایران است.

شرایط استفاده

کلیه‌ی محتوای این وب‌سایت و همچنین محتوای متعلق به مشتری‌ها، توسط تیم “محتوای خوب” ترجمه یا تالیف میشود، کاملا یکتا بوده و تحت هیچ شرایطی از جای دیگری کپی نمیگردد.
لذا خواهشمندیم در صورت تمایل به استفاده از مطالب رایگان در رسانه خود (سایت، وبلاگ، اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی، روزنامه، مجله و …)، همراه با ذکر منبع و لینک فعال به GoodContent.ir اقدام فرمایید.
بازنشر مطالب و محتوای غیر رایگان، بدون هماهنگی و عقد قرارداد رسمی، به هر شکل ممنوع بوده و منجر به پیگیری حقوقی و قضایی خواهد بود.
پیشاپیش از حسن درک شما متشکریم.

Copyright © ۲۰۱۶-۲۰۱۹ GoodContent.ir | Full Service Marketing Agency
Email: contact@goodcontent.ir