چرا کسب و کار شما باید تولید محتوا را برون‌سپاری کند؟

تولید محتوا کار ساده‌ای نیست.

مدیران ارشد بازاریابی و کسب و کارهای بسیاری تلاش می‌کنند با تولید محتوای با کیفیت بصورت پایدار، مخاطب هدف خود را درگیر کرده و به اهداف سازمانی‌شان دست پیدا کنند. اما دست و پنجه نرم کردن با محتوا نباید تیم شما را از تولید و توزیع صحیح آن بازدارد – یا مانع از گرفتن نتایج چشمگیر شود.

برون‌سپاریِ بازاریابی محتوا، راه حلی عالی برای بازاریابان B2B در راستای اهداف تبلیغاتی کسب و کار آنهاست. موسسه‌ی بازاریابی محتوا در تحقیقی دریافته است که بصورت متوسط ۴۴ درصد از بازاریابان B2B، تولید محتوا را برون‌سپاری کرده و تا ۵۷ درصد از بازاریابان صنعت فناوری هر زمان لازم باشد برای نوشتن محتوا، طراحی، ویرایش و حتی توزیع آن، برون‌سپاری می‌کنند.

 

محول کردن تولید محتوا به یک شرکت ثالث که متخصصانی در این زمینه دارد، مزایای مهمی دارد:

 

۱- می‌توانید خیلی سریع و انفجاری حجم زیادی محتوا تولید کنید

وقتی شما یک تیم محتوای داخلی می‌سازید، مجبورید در مواقعی که به تعداد زیادی محتوا نیاز دارید، نیروهای جدید زیادی نیز استخدام کنید و زمانیکه نیازتان برطرف شد تعداد زیادی از آن نیروها را تعدیل کنید. اما اگر محتوای خود را به یک شرکت قابل اعتماد برون‌سپاری کنید، توانایی بزرگ شدن کسب و کارتان تنها به عامل بودجه محدود خواهد بود، نه به زمان و منابع نیروی انسانی‌تان. و برای یک استارتاپ در حال رشد سریع، این توانایی بسیار حیاتی می‌باشد.

 

۲- در هزینه‌های پرسنلی، صرفه‌جویی فوق العاده‌ای خواهید داشت

برون‌سپاری در مصرف پول صرفه‌جویی می‌کند. وقتی شما یک شرکت تولید محتوای معتبر را برای طرح بازاریابی محتوای خود استخدام می‌کنید، به دو طریق در مصرف منابع مالی کسب و کارتان صرفه‌جویی کرده‌اید:
– عدم اجبار برای دادن تسهیلات شغلی یا بیمه کردن نیروی کاری جدید
– عدم اجبار برای هزینه‌های اضافی جهت آموزش تخصصی نیروهای کنونی در زمینه‌ی تولید محتوا

با برون‌سپاریِ مطالب وبلاگ، خبرنامه‌ها و دیگر پروژه‌های محتوا محور می‌توانید انعطاف بیشتری در بودجه و همچنین زمان‌بندی محتوایی خود داشته باشید.

 

۳- سرمایه‌گذاری شما در محتوا نتایج بهتری می‌دهد

با سپردن کار تولید محتوا به یک شرکت متخصص، ترافیک بیشتر، خواننده‌های واقعی و نرخ تبدیل بهتری خواهید داشت. شرکتهای معتبر تولید محتوا، متخصصانی دارند که می‌دانند چگونه:
– محتوایی تولید کنند که تعداد بازدیدکننده‌ی شما از موتورهای جستجو افزایش یابد
– محتوایی بنویسند که خواننده را درگیر کند
– از ابزار و تکنیک‌های متفاوت برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری استفاده کنند

 

۴- به عارضه‌ی “کاهش اشتیاق” دچار نمی‌شوید

برون‌سپاری محتوا باعث میگردد تا نسبت به کسب و کار و محصولات خود مشتاق بمانید. تحقیق، جمع‌آوری و نوشتن مطلب، اطمینان از خوب بودن آن، تصمیم‌گیری در مورد چگونگی انجام بازاریابی محتوا و دیگر موارد مرتبط با تولید محتوا می‌تواند به سرعت باعث فروکش کردن اشتیاق شما شوند. و زمانیکه احساس خستگی کنید، نوشتن مطالب پرشور و بدردبخور نیز سخت خواهد بود.
با برون‌سپاری نیازهای محتوایی، هیجان و اشتیاق خود را نسبت به کسب و کارتان حفظ کرده و انرژی خود را برای دیگر بخشها بکار خواهید برد. بصورت همزمان محتوای تولید شده توسط شرکت ثالث نیز اشتیاق مضاعفی به شما و مشتری‌هایتان تزریق خواهد کرد که منجر به حفظ هیجان پیرامون خدمات یا محصولات می‌شود.

 

محتوای خوب، با ارائه‌ی خدمات تولید محتوای با کیفیت، همراه با تعرفه‌های مناسب، سعی کرده تا نیازهای محتوایی کسب و کارهای ایرانی را در بالاترین سطوح رفع نماید.
اگر نیاز به برون سپاری محتوای خود دارید، پیشنهاد میکنیم صفحه‌ی “سفارش تولید محتوا” را مطالعه کنید.

 

یک دیدگاه در “چرا کسب و کار شما باید تولید محتوا را برون‌سپاری کند؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *